Saturday, November 10, 2012

ျမန္မာ့လြတ္လပ္ေရးဗိသုကာႀကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ ဘာသာေရး လြတ္လပ္ခြင့္ အျမင္

ျမန္မာ့လြတ္လပ္ေရးဗိသုကာႀကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕

ဘာသာေရး လြတ္လပ္ခြင့္ အျမင္

"သည္မွာဆရာ ၊ က်ေနာ္တို႕က လူၾကိဳက္ေအာင္ လုပ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး ။ သည္လို မဟုတ္မဟတ္ ကိုယ္ထင္ရာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ ေနၾကမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္ တို႕ တိုင္းျပည္ဟာ မၾကာခင္ ျပိဳကြဲ ပ်က္စီးသြားမွာပဲ ၊ က်ေနာ္တို႕ တိုင္းျပည္မွာ အေလာင္းဘုရား လက္ထက္ကတည္းက အစၥလာမ္ဘာသာဝင္ မူဆလင္ေတြရွိတယ္။ ဘုရင္ဂ်ီေတြ ရွိတယ္။ အစတုန္း က ရွိလာတဲ့ နတ္ကိုးကြယ္တဲ့ ေတာင္တန္းသားေတြရွိတယ္။ အခ်ိဳ႕ အဂၤလိပ္ လက္ေအာက္မွာေနျပီး ခရစ္ယာန္ ေတြ ျဖစ္လာလို႕ အ႐ိုးစြဲလာ ၾကတဲ့ လူေတြရွိတယ္။ သူတို႕တေတြ အားလုံးဟာ ႏိုင္ငံသားေတြ ျဖစ္တယ္ ။ တိုင္းျပည္ကို ကြၽန္တြင္းက လြတ္ေအာင္ တိုက္ထုတ္ၾကတုန္းက က်ေနာ္တို႕ခ်ည္း မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔ေတြလည္းပါၾကတယ္။ အခု ကြၽန္တြင္းက လြတ္မယ္ မၾကံေသးဘူး ။ သူတို႕တေတြ အေပၚမွာ အႏိုင္က်င့္ျပီး ငါတို႕လူမ်ားစု ရဲ့ ဘာသာကို ႏိုင္ငံေတာ္ ဘာသာ လုပ္ရမယ္လို႕ လုပ္လိုက္ရင္ က်ေနာ္တို႕ဟာ ေခြးေလာက္ေတာင္ ေသာက္သုံးမက်တဲ့ အေကာင္ေတြ ျဖစ္သြားမွာေပါ့ ဆရာ။ တိုင္းျပည္ကို တိုင္းျပည္ေရးလို႕ ေတြးစမ္းပါ ။ ဘာသာေရးေတြ ဘာေတြ လုပ္မေနစမ္းပါ နဲ႕ ။ က်ေနာ္တို႔ဟာ တိုင္းျပည္ တစ္ျပည္လုံး စည္းလုံးၾကဖို႔လိုတယ္ ။ အခုအခ်ိန္မွာ လိုခ်င္တာက ျပည္ေထာင္စုထဲမွာ ရွိေနၾကတဲ့ လူမ်ိဳးအားလုံး ၊ ဘာသာ အားလုံး ၊ ဘယ္ေတာ့မွ မျပိဳကြဲဘဲ၊ ခြဲထြက္သြားမဲ့ လူေတြ ေပၚမလာဘဲ ႏိုင္ငံေရး စိတ္ဓတ္ တခု ထဲရွိေအာင္ သိမ္းသြင္းျပီး စည္းရုံးဖို႕လိုတယ္ "

က်မ္းကိုး - ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး၊  တတိယတြဲ၊ စာ - ၇၈-၇၉

"သည္မွာဆရာ ၊ က်ေနာ္တို႕က လူၾကိဳက္ေအာင္ လုပ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး ။ သည္လို မဟုတ္မဟတ္ ကိုယ္ထင္ရာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ ေနၾကမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္ တို႕ တိုင္းျပည္ဟာ မၾကာခင္ ျပိဳကြဲ ပ်က္စီးသြားမွာပဲ ၊ က်ေနာ္တို႕ တိုင္းျပည္မွာ အေလာင္းဘုရား လက္ထက္ကတည္းက အစၥလာမ္ဘာသာဝင္ မူဆလင္ေတြရွိတယ္။ ဘုရင္ဂ်ီေတြ ရွိတယ္။ အစတုန္း က ရွိလာတဲ့ နတ္ကိုးကြယ္တဲ့ ေတာင္တန္းသားေတြရွိတယ္။ အခ်ိဳ႕ အဂၤလိပ္ လက္ေအာက္မွာေနျပီး ခရစ္ယာန္ ေတြ ျဖစ္လာလို႕ အ႐ိုးစြဲလာ ၾကတဲ့ လူေတြရွိတယ္။ သူတို႕တေတြ အားလုံးဟာ ႏိုင္ငံသားေတြ ျဖစ္တယ္ ။ တိုင္းျပည္ကို ကြၽန္တြင္းက လြတ္ေအာင္ တိုက္ထုတ္ၾကတုန္းက က်ေနာ္တို႕ခ်ည္း မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔ေတြလည္းပါၾကတယ္။ အခု ကြၽန္တြင္းက လြတ္မယ္ မၾကံေသးဘူး ။ သူတို႕တေတြ အေပၚမွာ အႏိုင္က်င့္ျပီး ငါတို႕လူမ်ားစု ရဲ့ ဘာသာကို ႏိုင္ငံေတာ္ ဘာသာ လုပ္ရမယ္လို႕ လုပ္လိုက္ရင္ က်ေနာ္တို႕ဟာ ေခြးေလာက္ေတာင္ ေသာက္သုံးမက်တဲ့ အေကာင္ေတြ ျဖစ္သြားမွာေပါ့ ဆရာ။ တိုင္းျပည္ကို တိုင္းျပည္ေရးလို႕ ေတြးစမ္းပါ ။ ဘာသာေရးေတြ ဘာေတြ လုပ္မေနစမ္းပါ နဲ႕ ။ က်ေနာ္တို႔ဟာ တိုင္းျပည္ တစ္ျပည္လုံး စည္းလုံးၾကဖို႔လိုတယ္ ။ အခုအခ်ိန္မွာ လိုခ်င္တာက ျပည္ေထာင္စုထဲမွာ ရွိေနၾကတဲ့ လူမ်ိဳးအားလုံး ၊ ဘာသာ အားလုံး ၊ ဘယ္ေတာ့မွ မျပိဳကြဲဘဲ၊ ခြဲထြက္သြားမဲ့ လူေတြ ေပၚမလာဘဲ ႏိုင္ငံေရး စိတ္ဓတ္ တခု ထဲရွိေအာင္ သိမ္းသြင္းျပီး စည္းရုံးဖို႕လိုတယ္ "



က်မ္းကိုး - ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး၊ တတိယတြဲ၊ စာ - ၇၈-၇၉
copy from facebook

No comments:

Post a Comment